No. 1

Här sitter jag en trött, hungrig tonnåring med träningsvärk efter helgen simtränarutbildning. Måndags kväll är det igen och efter kvällens pluggande är det TV-serien Nashville som gäller. Tycker den är fantastiskt bra och underhållande! Gillar countrymusiken de spelar.
Idag fick även min lilla syster hem ett brev om att hon blivit antagen till stadens musikklass, med andra ord: min gamla skola! Är så glad för hennes skull och super stolt!
 
Här kommer låten "Make Me No 1" med Felicia Olsson som tävlade i den andra deltävligen i Melodifestivalen i lördags. Med en sådan röst är jag besviken att hon inte gick till final, så som jag röstade! Men tyvärr ville Sverige inte samma sak som jag...
 
 
 
Postat av: Madelene

Jag tycker också att Felicia och hennes låt är helt fantastisk! Väldigt, väldigt synd att hon inte gick vidare... Men ja, man är väl inte direkt förvånad. Svenska folket tycker jag ofta drar sig undan från att rösta på "amatörer", oavsett hur duktiga de är. Väldigt synd som sagt, för hon var riktigt bra!

Svar: Ja! Och det blir jag så trött på ibland på svenska folket, alla amatörer är ju liksom inte helt kassa. Hoppas hon kommer igen och tävlar nästa år, då vet ju alla vem hon är i alla fall!
Amanda Pettersson

2013-02-11 | 21:22:32
URL: http://msterner.webblogg.se

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: