Söndag 3/2

Det är snart dags att hoppa i säng och läsa en bok, men innan dess tänkte jag berätta liten om min dag!
Imorse tog jag en lång sovmorgon och gick upp vid 11 då jag satte mig och kollade på Vinterstudion/längd skidor samtidigt som jag åt min frukost. Det är standarden på helgmornarna. Sedan åkte jag ner till badhuset då det var tävlingsdag, men från gruppen jag är med i var det 4 simmare där och jag kunde åka hem och plugga fysik, som jag för övrigt gjort hela helgen.
 
Idag överraskade jag, Krille och Philip Axel för att fira hans födelsedag (som var för nästan 2 månader sedan). Vi hade bakat muffins, köpt pizza och tryckt en egen tröja med texten "jag har inte otur när jag tänker - jag är bara dum". Vi överraskade honom ganska rejält då vi smög upp på hans rum, öppnade dörren och Krille skrek "Surprise!" och sköt glitter konfetti över hela rummet. Vi käkade vår pizza, kollade på Natt på Museet 2 och spelade Xbox. Med andra ord så blev det en ganska bra kväll och lyckad överraskningsfest!
 
Drömmer mig bort till L.A och sanningen om att jag ska dit i sommar!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: