Studiedag

Ni skulle bara gissa på hur bra det känns att vara hemma och sova i sin egen säng igen! Att ha vart ledig en vecka och fått åka skidor har vart toppen. Men, nu känner jag mig redo att komma tillbaka till skolan. Under lovet har jag mest försökt att ta det lugnt, åka skidor på dagarna och läsa på kvällarna. Jag sträck-läste ut boken Eld och den var helt fantastikt bra! Dessutom har jag jobbat ikapp i matten så jag ligger i fas tills när vi börjar imorgon.
 
Snart ska jag träffa Viktoria på bibblan och pluga franska inför provet som är på torsdag och fredag. Har som sagt bara pluggat matte underlovet... Ett E räcker i franskan för mig, men då måste jag nog se till att läsa på lite!
Hoppas alla ni har haft ett toppen lov! :)
 
Mamma har köpt nya röda tuplaner - nu kan våren få komma!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: