Life goes on

Halloj! Då var det söndag och om ett x antal timmar ska man upp igen och sätta sig bakom skolbänken. Det kan bli lite tufft eftersom jag praktiskt taget nästan vänt på dygnet under lovet men jag hoppas att det ska funka bra i alla fall.
 
Nu hade jag kort tänkt att berätta vad jag haft för mig för kul den sista veckan på lovet! På nyårsafton innan klockan slog 00:00 träffade jag Malin och Lisa för en fika på Smak. Tolvslaget och det nya året firade vi in på gräsmattan hemma på tomten tillsammans med min moster och hennes man. Det gick några dagar, jag blev frisk, och jag pluggade till och med lite matte och engelska. Igår, lördag, var vi på besök hemma hos familjen Nyström i Kumla där vi åt mycket gott!
 
Nu på eftermiddagen kom Liza, Anna och Malin hem till mig för att se på film, dricka lite te och toast! Vi kollade på Bridesmaids, som jag redan sett, och den var lika bra som vanligt!
Idag har även mamma bokat sportlovets skidresa som går till mitt älskade Ramundberget! Där ska den nya hjälmen, jackan + underställen invigas!
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: