Lördag 19/1

Andra veckan i skolan 2013 är över, och jag vet inte om den var stressig eller inte. Nästa vecka på tisdag (!!) är det ju dags för nationellaproven för Ma1C, lite nervös! Men det kommer nog gå vägen. Vi hade muntliga matteprovet i måndags och på det fick jag ett B! Fast engenlitgen kan man ju inte säga att det räknas eftersom vi får ett samlat betyg i slutändan.
 
Vad har jag gjort än så länge denna lördag? Jo från början var det tänkt att jag skulle följt med min pappa och lilla syster till hennes skola som hade öppethus. Det blev inte så, men när de kom hem sa dem att det var öppethus på min gamla skola och min lilla syster vill dit och kolla. Självklart var jag tvungen att följa med. Där träffade jag några kompisar och en del gamla lärare.
 
Nu ska jag plugga lite matte, äta våfflor (mums!) och sedan åka till badhuset i eftermiddag då simgrupperna startar igen!
 
 
/Våffel gädje från WeHeartIt/
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: