Medan snön faller igen

Sitter just nu hemma och kollar på reprisen av Idrottsgalan 2013. Hann knappt komma till skolan innan jag kände mig matt och beslöt mig att åka hem. Vill inte bli sjuk nu, inte när nationella närmar sig med stormsteg. På tal om nationella så hade vi den muntliga delen igår, jag hade en bra känsla efteråt vilket kändes skönt.
 
Ute faller det snö som regn, massor, massor, massor. Jag älskar snö och kolla på när det faller, men inte att behöva vandra omkring i medan de faller ner. Har haft det skönt och vilat sedan jag kommit hem. Dessutom har jag läst ut boken Ingen Sommar Utan Dig av Jenny Han.
Nu ska jag äta lite jordnötssmör som är perfekt när man är sjuk! 
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: