Söndag 27/1

Godmorgon! Har aldrig vaknat likna tidigt en söndag som jag gjorde idag, redan vid kl 8! Då gick jag upp och åt frukost och kände mig hysat pigg. Nu hänner jag mig redan trött igen. Men det finns en del att göra, som att plugga fysik.
 
De senaste dagarna har varit ganska bra må jag säga. I fredags hämtade jag ut min iPhone 4S och köpte ett paket med skal på rea för bra pris. I fredags fick jag även en kick och bakade cupcakes när jag kom hem från skolan. Testade ett nytt recept på muffins från Mariasbakglädje med hallon-frosting. Frostingen såg från början bra ut, men när de väl skulle ätas såg den lite sådär ut. Gott smakade det i alla fall!
 
Drömmen är att någon dag kunna baka sådana här cupcakes!
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: