Fourth of July

Hej! Jag ville bara berätta att jag lever. Nu är vi hemma i Eskilstuna igen och jag har haft fullt upp med att bli frisk då jag blev sjuk under resan hem och trodde under ett tag att jag hade halsfluss. Men som tur var va inte läget så!
 
Idag har jag i alla fall gjort en del. Jag startade morgonen med att dammsuga huset då mina vänner skulle komma över och det har varit kaos här hemma enda sen vi kom hem från staterna. Packning och väskor överallt. Idag bar jag i alla fall in mina kläder på mitt rum (stort framsteg med andra ord!). Nu ska jag gå till sängs och hoppas på att vädret är bättre imorgon!
 
Underbart fina och goda cupcakes som min mamma lyckade göra idag!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: