Gårdagens äventyr

Igår var en riktigt bra dag! Jag startade dagen med en ordentlig sovmorgon och frukost bestående av jordgubbar och mjölk. Där efter åkte jag, Ludvig, Anna och Emmie ut till Mary's Cafe där vi åt lunch och fikade gott. Senare bestämde vi oss för att åka ut till kalkbrottet i Barva och bada. Det var sedan med nöd och näppe vi tog oss tillbaka till Kjula med mopparna då Ludvig och jag hade väldigt dåligt med bensin i tanken. Men som tur va kom mamma till vår räddning med en dunk bensin så vi kunde ta oss hem senare. På kvällen åt mamma och jag pizza och kollade på TV.
 
Idag kommer pappa och Johanna hem från sin egna lille fiskeresa och imorgon börjar jobbet igen. Men först ska jag njuta av att vara ledig lite till!
 
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: