Wilkommen, bienvenue, welcome

Oj så dålig jag har varit på att skriva här! Men efter helgen i Kivik där vi var på bröllop så har livet och jobbet rullat på. Imorgon är det avslutning för grupperna jag haft i två veckor och på måndag börjar vi om på nytt. Men tack och lov ska jag få lite helg först!
 
Så vad har jag hittat på i veckan förutom att jobba? Jag har varit med en del kompisar och ikväll var jag, mamma, Lisa och hennes föräldrar och Malin och hennes mamma iväg och såg musikalen Cabaret här i Eskilstuna! Den var så bra och jag är glad att Malin drog med oss att se på den! Det blev en trevlig kväll och nu är det dags att hoppa i sängs. Imorgon väntar som sagt jobb, men även bio (Man of Steel) med Krille och Axel. God natt!
 
En del av gänget i Cabaret
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: