Från en stad till en annan

Nu var det några dagar sedan jag sist bloggade om våran resa men anledningen har varit brist på tid och inget internet på hotellet! 
 
Här kommer en snabb recap om vad som hänt än så länge:
Efter att vi besökt Beverly Hills i fredags åkte vi upp till bergen och bodde i en liten stad (by) vid namn Three Hill. Där var vi och kollade på gigantiska sequoia träd och tro mig, de var gigantiska! Där badade och solade vi även vid poolen, jag blev äntligen lite brun, men även ganska röd också...
 
Efter två nätter där åkte vi upp mot San Francisco. Även där bodde vi två nätter. Vi besökte bland annat Alcatraz, något jag hade sett fram emot jätte länge. Vi besökte även Pier 39, Fisherman's Wharf och Union Square. 
 
Just nu är vi i Calistoga. Medan mamma och pappa var iväg på en vinprovning gick Johanna och jag en sväng genom stan och köpte Ben & Jerry's. Imorgon åker vi tillbaka till SF och stannar där två nätter.
 
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: