Hej igen Sverige!

Två dagar känns det som om vi varit borta fast det i själva verket är två veckor. Allt har gått så otroligt snabbt men när jag tänker tillbaka på det inser jag hur mycket jag fått uppleva, och det är jag tacksam för.
 
Det känns som igår då vi lämnade Skåne och nu är tillbaka igen. På morgonen när vi vaknade dagen som vi skulle hem kändes det inte som vi skulle hela vägen tillbaka till Sverige, under resan har jag blivit expert på att packa om resväskan hela tiden då vi rest runt bland många städer. Innan vi åkte till flygplatsen och lämnade tillbaka våran bamsebil så var vi en sväng inne i stan, bytte en tröja på Hard Rock Cafe, köpte bikini på Victoria's Secrets och besökte China Town. 
 
Att komma hem känns ändå lite kul, som mamma sa: "det ska bli kul och packa upp och se allt vi köpt!"
Min dröm om att åka ett år som utbytesstudent i USA är ännu större nu. Nu väntas en veckas ledighet innan jag börjat mitt sommarjobb! Tack till de som läste och följde min resedagbok här på bloggen. 
 
Den perfekta bilden! 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: