So far so good

Vi har hunnit med mycket idag, och dagen är inte ens slut! Efter världens godaste hotellfrukost så tog vi bilen in till Chinese Theater och gick runt där längst med Walk of Fame. Efter vi köpt lunch så gick vi ner till poolen. Senare idag ska vi in till stan igen då Monsters University har premiär! 
 
Postat av: Therese Johansson

Jag tror att jag nästan kräks! Så avundsjuk är jag på dig just nu! Jag hoppas att resan har varit helt underbar (och med tanke på att jag läst vad ni gjort så tror jag att den har varit det ;))

Nae men njut nu som fan, och den där bilden från Chinese Theater gör mig ännu mer avundsjuk, haha! Men jag är så glad för din skull, vilka upplevelser!! :D

Kram!!

2013-06-20 | 16:41:55
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/
Postat av: Therese

// det var från mig (kommentaren innan), glömde bara att skriva vem den var från XD

2013-06-20 | 16:43:17
URL: http://www.theresejohanssooon.blogg.se

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: