What goes around comes around

Imorgon börjar sommarlovet. Äntligen ska jag få vara ledig.
 
Mitt första år på gymnasiet har inte alltid varit så lätt, matten och fysiken som är väldigt svår har varit tuff mot mig. Men som tur är har jag ändå överlevt. Men nu ska jag sluta prata om sådana tråkigheter! Igår var vi lediga hela dagen, eller alla förutom mig som var och gjorde ett fysikprov på morgonen. Därefter mötte jag upp Liza då vi skulle kolla på olika gym eftersom vi tänkt börja träna tillsammans. Efter ett besök på Friskis så åt vi lunch på Waynes innan jag rusade till frisören och fick mitt tjocka hår uttunnat. Sedan gick vi en sväng på stan med Mimmi och Ludde innan vi alla åkte hem till mig.
 
Idag träffade vi nya klassen inför tvåan och jag måste säga att jag har en bra känsla om den! Mina två sista år på Rinman kommer bli bra. Efter den korta skoldagen gick vi lite på stan och köpte fika inför skolavslutningen imorgon. Jag åkte även hem en sväng till Kristoffer innan det var dags för simträning. Olyckligtvis bröt jag min nagel när vi skulle spela vollyboll (på bredden) och det blödde rejält. Och jag som fixat naglarna inför imorgon... Jaja, så blir det när man vill vara fin.
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: