4 saker om mig

 
1. Jag är en person som älskar att läsa, men tyvärr tar skolan upp för mycket tid så att jag inte hinner läsa. Just nu så håller jag på och läser Snow White and the Huntsman, Den tomma stolen och Låt den rätte komma in.
 
2. Jag är galen i pasta! Pasta med en krämig, god tomatsås är det bästa som finns.
 
3. I framtiden drömmer jag om att få resa jorden runt. Jag har redan sätt många platser i livet, men det finns så många fler som jag vill se. Som New York och Paris.
 
 
4. Jag har alltid velat spela ett blåsinstrument så jag skulle kunnat vara med i en orkester. Istället valde jag piano som instrument och har även lärt mig att spela gitarr. Något som jag ångrar, även fast piano är ett bra instrument att kunna.
 
[bild1 - bild2]
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: