48 och 100 dagar kvar

Hej på er!
Jag har haft en toppen bra helg som tills mesta dels spenderades i en bil och ute i solskenet. Pappa åkte nämligen Vasaloppet igår. 9 mil på skidor, det skulle jag aldrig orka! Vi stannade längst vägen för att heja på honom och ge honom lite att äta. Mer om det + bilder kommer i ett inlägg senare.
 
Idag var en slapp och skön dag. Trots sovmorgon då första (och enda) lektionen började 12.55 gick jag upp 8.20!  Så kan det va ibland. Efter tekniklektionen begav jag mig hemmåt igen. Imorgon ska vi till Stockholm och Tekniskamuseet med skolan/klassen. Ska bli så kul att se något annat!
 
Idag är det endast 48 dagar kvar tills jag ska se Justin Bieber live i Globen & 100 dagar kvar tills vi åker till USA!
 
[bilder: weheartit]
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: