All because of you

Jaha, då satt jag är igen sent på kvällen. Är trött, men för exalterad över faktan att underbara och ödmjuka, o-tippade Robin Stjernberg gick och vann hela Melodifestivalen 2013! Helt otroligt. Hans min när han väl insåg att han vunnit var ju bara för bra! Bra röstat Sverige (och juryrna). Själv röstade jag en gång på Munther och på Robin för Luddes (och min) skull. Ludvig den fubbisen som hade VIP-biljetter till finalen, roligt för honom att se sin favorit vinna!
 
Vad har annars hänt idag då förutom att Sverige korat sin vinnare av Mello 2013? Jag började dagen med landträningen för simhoppet. Där efter åkte mamma och jag en sväng på stan, jag köpte en efterlängtad jeans väst + lite nitar och stenar som min jeans jacka ska pimpas med! Sen kollade vi på min lilla syster som simtävlade på hemmaplan och jag köpte en ny snygg baddräkt! Ja, det var väl min dag det.
Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon blir det matteplugg och simtävling igen!
 
 
Glada Robin!
 
[bildkälla]
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: