Idag / På min mixlista

Hej världen!
Efter en förmiddag då jag inte mådde så bra i skolan åkte jag hem. Hemma tod jag det lugnt, pluggade lite och fixade med min Spotifylista "Den absolut perfekta mixen". Den är nu full med en massa nya låtar! Älskar att ha en lista som man bara kan rensa ut, ta bort och lägga till låtar på.
 
Efter min sånglektion höll jag på och fixade med min mammas mattehemsida. Blev ganska nöjd med resultatet då jag aldrig jobbat med Googles hemsidor förut. Nu på kvällen har jag pluggat matte och det skulle tittas på ett missat Grey's Anatomy avsnitt, men istället blir det att gå till sängs. Roligare än så har inte min dag varit!
 
Här är en av de nya tilllagda låtarna på spellistan! Home is a fire med Death Cab For Cutie.
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: