Onsdag, 16:03

Hjälp, nu har jag verkligen inte bloggat på ett bra tag! Kanske ska man passa på nu?
Livet tuffar på och det har varit mycket att göra, därför ska det bli så fantastiskt skönt med påsklov!
 
Just nu sitter jag nedbäddad i sängen, äter prickekorv mackor och lyssnar på radio. Att vara sjuk är inte min favoritgrej, men som tur är jag inte ensam om att vara sjuk och både mamma och Johanna är hemma och är sjuka med mig. Feber, huvudvärk och trötthet lider jag utav, vad nu det är för virus! Jag hatar den där känslan då man känner värken i kroppen och man vet att febern är påväg.
 
Men jag har faktiskt haft det bra också. I lördag hälsade vi på mormor och morfar som var i Stockholm och hade kollat på Jerry Williams. Vi knödde oss alla in bilen och åkte till Kaknästornet, där jag aldrig vart! Himmlen var blå och det var otroligt häftigt att se hela Stockholm från ovan. Det avslutades sedan med sen lunch vid hotellet innan vi åkte hem, det var mysigt och se mormor och morfar på ett annat ställe än hemma hos dem eller hos oss! Kvällen avslutades sedan med tacos och tv-spel hos Krille!
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: