Tisdag, 18:59

Idag har varit något av en "ta igen dag" i skolan. Vi hade inga lektioner idag utan fick jobba fritt med det som behövdes. En sådan dag borde vi ha oftare! Så idag tog jag en sovmorgon (sovmorgon imorn också vilket blir 3 härliga dagar i rad) och sedan åkte jag till skolan för att göra en del på samhällseknomi provet. Efter det gick Lisa och jag och hade en lunch dejt på American Pizza. Det avslutades sedan med plugg på bibloteket.
 
Efter jag kom hem har jag mest tagit det lugnt, gjort lite svenska, kollat ikapp ett utav alla Vampire Diaries avsnitt jag missat. Och nu ska jag nog fortsätta med ett till!
 
Dagens Instagram-bild, följ mig på: onlyamanda_
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: