Vasaloppet 2013

Under en längre tid har jag utlovat bilder från Vasaloppshelgen. Kameran har inte velat jobbat på min sida, men nu äntligen så ligger bilderna i datorn! Här kommer alltså ett (litet) urval av bilder från Vasaloppet. Kan inte förstå att pappa orkade åka 9 mil på skidor! Han har även anmält sig till nästa års lopp också. Jag satsar på tjejvasan om två år!
 
Vi började på lördagen med att testa startspåren, mamma, Johanna och jag!
 
 
Sedan kom söndagen och 20 minuter innan starten gick kl 8 befann vi oss vid den första uppförsbacken som alla 15000 skidåkare skulle uppför! Under dagen mötte vi upp pappa i Risberg och Oxberg. Trots att vi väntade i timmar i Mora lyckades vi missa när han gick i mål, även fast jag stod precis bredvid. Gissa om jag var arg och ledsen efteråt! Men det positiva var att jag fick se två av mina idoler, André Pops och Anja Pärson!
 
Anja Pärson tillsammans med sina gamla tränare Micke!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: