3 Eurovision favoriter

Hade tänkt att göra en liten summering om vad jag tyckte om första Eurovision semifinalen, men det har inte blivit fram tills nu. Av bidragen var det en del som jag gillade, viss inte alls lika mycket som Irlands pop-pojke och Montenegro och deras rymddräkter. Men det måste ju alltid finnas låtar som man ratar! För övrigt älskade jag Petra Mede! Ser fram emot kvällens semifinal nr. 2. Nu tänkte jag bjuda på mina 3 favorit låtar än så länge!
 
Franska Amandine Bourgeois med låten L'enfer et moi
 Bortse från videon som jag inte gillar
 
Ryska Dina Garipova med What If
 
Aliona Moon från Moldavien med låten O mie
Grejen med den här låten var väl med scenframträdandet, men hittade ingen sådan bra video!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: