Torsdag, 22:33

Kan inte säga att den här dagen varit precis så som jag önskat. Startade med att försova mig och vaknade av att Malin ringde och frågade var jag var. En inte så jätte roligt morgon precis. Försent till skolan kom jag och missade vårat muntliga engelska nationella, som får göras imorgon istället.
 
Nu på kvällen har det faktiskt fåtts en del matte gjort (endast 21 dagar kvar till nationella) - till min stora glädje! Sen satt familjen som vanligt klistrade framför tv:n kl. 21 då det var dags för Revenge. Imorgon är det dags för engelska nationella uppsatsen som måste skrivas för hand. Usch på det. En sak vet jag säkert och det är att jag INTE ska komma försent pga. att jag försovit mig!
 
Köpte mig en Caramel Frapino som gjorde dagen en aning bättre i alla fall!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: