Wake up, survive, sleep

Hade två engelska nationella idag, muntliga och uppsats och både kändes ganska bra faktiskt! På muntliga fick jag mitt betyg direkt, B. Hela dagen har huvudvärken bultat som aldrig förr. Orkar inte mera. När jag kom ville jag inget hellre än att gå och lägga mig, men jag var tvungen att åka till sjukgymnasten.
 
För er som inte vet skadade jag ryggen på en gymnastikträning för dryga 2 år sen. Ryggen som utlovades skulle bli bra blev inte riktigt det och jag har gått genom att år med en otrolig smärta i ryggen. Denna gången när jag varit hos en ny sjukgymnast har jag fått lite mer svar, och kota 3-5 har jag dåligt rörlighet i. Om jag sitter och kutar med ryggen är det partiet med kotor helt rakt istället för att böja ut sig, som det ska. Lite coolt men inte alls kul.
 
Nu ska jag ta min huvudvärk och gå och lägga mig, god natt!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: