10 november

Idag var en av de bästa söndagarna på länge! Mamma och jag var nämligen uppe i Stockholm på Mitt kök-mässan och oj så roligt det var! Anledningen varför jag ville åka var för att jag vill träffa Roy Fares, min stora idol när det kommer till bakelser och desserter. Mamma köpte boken där som en tidigt födelsedagspresent till mig (fyller år om 12 dagar!) och han signerade den och skrev "Grattis på födelsedagen Amanda". Helt starstrucked är jag! Dagen blev sen bara bättre och bättre. Har provsmakat oliver, olivoljor, choklad, lakrits, ostar m.m. Som fika köpte mamma och jag en bakelse som var dessert på Nobellmiddagen år 2012, riktigt smarrig var den!
 
Som ni kan läsa har jag haft en underbardag! Nu ska jag kolla på The Mentalist och göra några sista skolgrejer innan den nya veckan kommer!
 
 
Kolla på honom, han ser ut som han är tagen direkt ur en modelltidning!
 
 
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: