17 år (i staden, nästan)

1. Jag och mammas super fina USA tårta 2. Mitt pyntade skåp 3. Min födelsedags snapchat som Jame ritade 4. Tårtan jag fick på morgonen 5. Florabotanica i form av body lotion från Balenciaga 5. USA tårtan som representerar sommaren och mitt kommande år som utbytesstudent

Happy birthday to me! Åh jag har haft världens underbaraste födelesdag, så bra att jag faktiskt inte kan beskriva den med ord! Jag väcktes av mamma, pappa och Johanna på morgonen för att få lite paket (bilder kommer sen) och tårta (den hjärtformade tårtan ni ser på bilden). Efter det bar det av mot skolan där jag mötte Kristoffer och fick en kombinerad 17 och 18 års present! Jag kommer ju förmodligen vara i USA nästa år då jag fyller 18. Jag fick ett super fint halsband! När jag kom upp till skåpen möttes jag av mina underbara klasskamrater och mina bästa vänner hade pyntat mitt skåp med serpentiner, ballonger och ett fint collage av bilder på oss!
 
Efter en jätte bra dag i skolan åkte jag hem. På eftermiddagen/kvällen kom morfar, farmor och farfar! Vi har käkat ännu mera tårta (USA tårtan som jag inte vågade äta för att den var så fin), ätit mat och snart blir det efterrätt. Har fått presenter i form av pengar! En del kommer gå till USA sparandet men en del kommer nog gå till en ny kamera...
 
TACK till ni som läser detta och har gjort min födelsedag helt underbar! Vet inte hur många gånger jag kan säga det men jag har världens bästa kompisar och världens bästa familj!
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: