4 november

Bilder: weheartit
 
Sitter och skriver på min ansökan till USA samtidigt som jag äter tomatsoppa. Skriver just nu om 4 saker jag gör på min fritid. Detta ska sedan visas för värdfamiljerna när de (förhoppningsvis) ska välja mig att bo hos dem! Inte helt lätt att skriva but I will fix it.
 
Idag blev det en kortare dag i skolan än vad jag trott. Slutade vid kl 13 istället för 16.40, tjoho! Satt kvar i skolan och skrev på min kemilabbrapport. På kvällen var jag iväg och testade på cheerleading! De har precis börjat här i Eskilstuna och jag ska testa på några gånger och sedan får vi se om jag ska börja. Jag kommer i alla fall ha en ordentlig träningsvärk imorgon! Kul att vi har idrott imorgon också...
 
Nu ska jag skriva mer på min ansökan och plugga matte (prov på torsdag - hjälp!). Kan ju drömma om att bli lika viga som tjejerna på bilderna...
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: