Fredags feeling

 
Vet ni hur glad jag är över att det är fredag?! Om precis en vecka fyller jag år! Då ska jag verkligen moffa i mig så mycket tårta som helt, mammas tårta är den bästa! Vad har jag haft för mig den senaste veckan då jag inte bloggat? Har haft ganska fullt upp med skolan och bl.a. fixat med min USA ansökan! Sjöng på jazzklubben i onsdags då det var jam-kväll! Igår gick jag hem från skolan då jag inte mådde så bra, men idag klarade jag mig igenom hela dagen i skolan trots att jag inte var på topp. Efter skolan var det sånglektion som vanligt och sen möte om simhoppet inför våren!
 
Just nu sitter jag och lyssnar på jullåtar (av Glee, ja) och håller på och fyller i ett släktträd om den släkt vi har som emigrerade till USA för en herrans massa år sedan! Historia har alltid intresserat mig så mycket!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: