Hej torsdag

Jag vet inte om detta har varit en bra dag eller en dålig, kan inte riktigt bestämma mig... Inledde dagen med ett super svårt matteprov som jag är säker att jag kommer få F på. Får jag E kommer jag verkligen bli förvånad! Efter provet ville jag bara åka hem och dra täcket över huvud men tyvärr gick inte det. Var kvar i skolan och torsdagar är våran längsta dag! Blev lite små deppig över matteprovet men dagen blev okej för det.
 
Efter jag kommit hem har jag hållit på med bloggdesign och koder - det är så kul! Undra om man kan skriva det som ett intresse/hobby på min USA ansökan? Tror inte det va... Kommer låta som värsta datahackern som inte gör något annat än att sitter framför datorn.
 
Jaja, nu ska jag snart iväg och simma lite tillsammans med pappa! Är ju mycket i simhallen men simmar inget själv. Nu är det dags igen!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: