Ny månad, nya tag

Hallå omvärlden! Har inte bloggat på några dagar (förutom mina film recensioner) och lovet lider snart mot sitt slut. Jag har inte ens fått så mycket skolarbete gjort som jag borde, men det är ju så härligt att bara vara ledig! Kanske ska man ta tag i några saker idag? I helgen är det simning och simhopp som vanligt + simtävling på söndagen.
 
I onsdags så överraskningsfirade vi Philip, även fast han visste om att vi skulle göra det. Vi hann med att se två filmer, äta (och baka) rulltårta, gå en nattpromenad och gå och lägga oss sent. Det var super kul!
 
På torsdags kvällen var jag iväg på landträningen med simhoppet och sedan kom min moster och hennes man på kvällen! Syrran var ute och körde bus eller godis och nu ligger det högar av godis runt hela huset, mums. Nu idag har jag varit ute och kollat på en ny kamera. Ska nu strax åka ner på stan med min moster också!
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: