Snart somnar jag stående...

Hola! Igår kväll/var helt otrolig! Vid kl. 21:00 började första filmen och det var så roligt att få se Hunger Games på bioskärmen igen. Jag slumrade lite igenom filmen då jag var ganska trött och kan i princip hela filmen utantill! Strax efter midnatt var det dags och Catching Fire börjades visa. Jag ryser när jag tänker på det, den var så himla bra! Finnick. Katniss. Peeta. Gale. Haymitch. Effie. Johanna. Cinna. Beetee. Prim. Och självfallet President Snow! OH MY GOD säger jag bara! När Ceasar sa något och sedan skrattade sitt lite annorlunda skratt så skrattade alla i hela biosalongen, varenda gång! Helt otroligt. Denna film får +++++ av mig! Den var så mycket mer spännande, läskigare och roligare! Dessutom var Peeta mycket snyggare i denna film. Detta gjorde du bra Francis Lawrence, nu väntar jag bara på de två sista filmerna!
 
Idag var en ganska seg dag i skolan, som ni kan tänka er. Vi fick 4 timmar sömn (därför borde jag snart gå och lägga mig). Jag genomled ändå dagen i skolan och somnade direkt när jag kom hem. På kvällskvisten har jag försökt göra lite matte, det är så jäkla svårt nu! Men jag håller ut. Om ett år är jag förhoppningsvis i USA.
 
Skypade även med bästa Anna och Lisa nu på kvällen. Jag har verkligen de bästa vännerna man kan ha. Är så lycklig att få ha 6 underbara tjejer som mina bästa vänner!
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: therese

jag gråter nästan när jag tänker på att catching fire är över nu. tiden har gått så fort, o nu känner jag mig nästan tom efter att ha sett filmen... :(. men! jag ska se den på söndag igen, så det känns åtminstone bra :D

2013-11-21 | 11:21:00
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: