1 månad kvar tills min födelsedag

Idag inleddes skolan med ett prov i hållbart samhällsbyggande, det gick ganska bra. Provet vi hade idag var på E-delen och imorgon ska vi ha "fortsättning" på provet, alltså C- och A-frågorna. Jag hoppas det ska gå bra! På torsdag har vi prov i miljö och energikunskapen. Jag vet inte riktigt hur jag ska plugga inför det provet, jag sitter mest och funderar på vad jag lärt mig...
 
Annars så hade vi möte om utbytesprojektet med Italien! Jag är så peppad och ser så mycket fram emot det! Vi ska sälja något för att få in pengar för att kunna göra utflykter medan vi är där till bl.a. Venedig och Ravenna. Italienarna kommer till oss v. 6 (februari) och vi ska åka till dem v. 15 (april). Nu ska jag fortsätta läsa vidare och lyssna på Glee låtar!
 
 
 
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: