14/10 2013

Hej! Det var ett litet tag sedan jag skrev ett riktigt inlägg, har haft så fullt upp på senaste tiden!
 
I fredags hade vi vårt fysikprov och jag kan inte avgöra om det gick bra eller dåligt. Räknade poängen och om jag har rätt på de uppgifter jag tror jag har rätt på kanske jag lyckats skramla ihop till ett E. Annars blir det förmodligen precis under och jag får ett F. Jaja, vi får väl bara vänta och se på resultatet sen.
 
I lördags var vi iväg på simhoppstävling i Södertälje med hopparna och det gick riktigt bra! Alla var lite små pirriga och nervösa men alla var så himla duktigta. Jag är en stolt tränare! Hem till Eskilstuna tog vi 2 brons och 1 guld! Riktigt roligt! På kvällen käkade pappa och jag pizza och kollade på filmen SALT som vi så länge velat se! Mamma och Johanna var nämligen iväg på simtävling.
 
På söndagen var jag i simhallen och jobbade och när jag kom hem  pluggade jag lite. Inte så mycket mer hände. Jag hade en ganska lugn helg vilket var skönt. Nu ska jag göra lite matte och ta en låååång och varm dusch!
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: