Hemma och sjuka

Som vanligt när jag är sjuk är Johanna oftast hemma och sjuk samtidigt, precis som idag. Medan hon ligger i min säng och gör sina läxor pluggar jag inför de två kommande proven nästa vecka. Min hals värker som bara den, tror jag aldrig känt en sådan smärta förut! Att tugga och svälja är nästan omöjligt och när man då ska få i sig mat så man orkar göra något, tja jag kan väl säga att det blir en ond cirkel. Tror jag snart ska krypa till sängs igen och sova lite.
 
Vad tycker ni om de uppdateringar jag gjort på min design? Jag är så sjukt nöjd med det jag lyckats åstadkomma, dvs de ikoner som finns i sidmenyn på bloggen så man kan komma till min Instagram, Twitter och Tumblr bland annat. Kommentera gärna och säg vad ni tycker!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: