Höstens favorit serier

Hösten betyder ju faktiskt inte bara regn och rusk utan även seriestart på de bästa serierna! Jag och min familj följer ganska många serier tillsammans, som t.ex. Nashville, Revenge, The Big Bang Theory och Grey's Anatomy.
 
Nu i höst har även jag och pappa börjat följa två serier tillsammans, Agents of S.H.I.E.L.D's och Under the Dome! Två super spännande serier som ibland är lite läskiga (speciellt den sistnämnda). Annars kollar vi på Grey's Anatomy som är inne på sin 10e säsong och jag kollar själv på Glee som är inne på säsong 5. Jag följer även The Vampire Diaries som också är inne på sin femte säsong och jag har även tänkt att börja följa spin-off serien The Originals.  Jag längtar dock till efter nyår då jag läste att Revenge ska börja igen! Åh jag älskar verkligen TV-serier! Haha, nu kan jag ju låta som världens soffpotatis, men for your information: I'M NOT!
 
 
Postat av: therese

oooh under the dome! det är så galet bra! :D

Svar: Jaaaa! Det är så spännande :D
Amanda Pettersson

2013-10-17 | 17:58:07
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: