Miley: The Movement

Jag har fått värsta "Go Miley!" andan, haha. Enda sedan Miley klippte håret och förändrades helt (sett från medias håll) har jag dömt henne ganska hårt. Idag fastade jag framför tv:n och MTV där de visade serien om Miley Miley: The Movement och jag måste säga att den var grymt bra! Man fick verkligen följa henne och inte någon version av Miley som media målat upp. 
 
Det är ju fortfarande samma Miley som finns där inne, Nashiville tjejen med country rösten, med den totalt as coola rösten! Sanningen är att Miley är asgrym och har en helt otrolig röst! Ska man dömas hårt bara för att man växer upp? Jag står helt på Mileys sida nu. Just so you know.
 
Se Miley: The Movement här och rösta på henne för MTV EMA här!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: