Radio, kanelbullar, fotopromenad

/Jag med min Speedo-tränartröja / Kanelbullar! / Jag, Jonas och Annika i radion/
/Bilder från min fotopromenad med  Lisa/
 
Det har varit full rulle den här veckan och veckan har gått fruktansvärt fort! Därför tänkte jag nu ta en snabb genomgång om vad som hänt den här veckan. Så håll i hatten för nu kör vi!
 
I tisdags var det kemiprov och jag helt säker på att jag inte skulle klara mig, men dagen efter kom resultatet: 30 av 33 poäng! Blev superglad och chockad! Vi läser i år kemi 1 kursen och jag har inte läst kemi på över ett år...
Igår gjorde jag min svenskaredovisning om Hungerspelen jämfört med något ämne och jag pratade om kriget i Syrien. Även här gick det bra då jag fick ett A på min redovisning!! Blev så himla glad.
 
Imorse var det dags för min och Annikas radiointervju i P4 Morgon Sörmland. Det var riktigt kul och vi pratade om vår nominering till SörmlandsGalan och hur det kom sig att just vi blev simhoppstränare. (Lyssna på intervjun här, vi hörs vid 3:17:17) Sen fortsatte dagen i skolan. På lunchen åt vi kanelbullar eftersom det är kanelbullensdag idag! Men även morfars födelsedag, så grattis på födelsedagen morfar!
 
Efter skolan skulle jag, Malin, Lisa och Mathilda ut på en fotopromenad och fota den fina hösten! Det slutade med att vi satt på Lisas mammas jobb och åt tårta... Men tillslut kom jag och Lisa iväg och vi fick några riktigt fina bilder! Jag hade glömt min kamera hemma så Lisa har alla bilderna just nu, men jag lovar att så fort jag får dem kommer de upp på bloggen!
 
Det va min dag so far och mycket mer kommer det inte att hända. Imorgon kommer Sörmlandsidrotten och filmar på vår simhoppsträning för vår nomineringen! HA EN TOPPENHELG ALLISAMMANS!
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: