SörmlandsGalan 2013

Hej! Jag hade verkligen en super trevlig kväll igår på SörmlandsGalan, men tyvärr så blev det inget pris för mig och Annika. Det gör inte så mycket för att simhoppet har fått så mycket uppmärksamhet i och med vår nominering! Trots tekniska problem på galan var den jätte bra och speciellt kvällens två konfrencierer: André Pops och Åsa Llinares-Norlin. Maten var toppen, speciellt den super goda efterrätten med pannacotta och jordgubbar, MUMS! Galan bjöd på stå upp-komedi av  Erik Löfmarck och uppträdanden av olika slag. Det var extra roligt att få gå med både mamma och pappa på galan. Efteråt träffade vi Pops och tog lite bilder med honom! Sen gick mamma, pappa och jag hela vägen genom stan och hem på kvällen i kylan. Jag somnade på direkten när jag kom hem, lagom trött efter dagens alla roligheter!
 
Efter dagen i simhallen igår med de synskadade barnen hade jag knappt någon röst kvar när de var dags för galan. Och idag kan jag säga att jag inte har någon röst alls kvar! Trodde det skulle bli bättre om jag fick sova, men tyvärr hade jag fel. Med ingen röst går jag tyst runt i huset och plockar med lite små saker. Hoppas jag har någon röst tills imorgon!
 
 Livemusik av Staffan Hellstrand inledde galan
Uppträdande på bom av EGF-gymnasterna
Alla de nominerade och pristagarna på scenen
 Jättefin suddig bild, men här är Popsan och jag!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: