Stressig onsdag

Hallå där! Sitter framför datorn och kollar på New Girl och äter semeltårta! Har bestämt mig för att kolla på New Girl från början, har sett några enstaka avsnitt då och då och jag tycker det är riktigt roligt! Jess är en helt otrolig karaktär som jag är helt kär i!
 
Idag hade vi del nr 2 på hållbart samhällsbyggande provet (längsta namnet på en kurs) och jag satt och skrev i två timmar! Jag var lagom slut efter det men ändå satt jag, Jame och Lisa kvar och pluggande inför morgondagens miljö och energikunskaps prov! Det är mycket nu innan lovet. Läxa hi, prov dit. Jag säger bara en sak: det ska bli skönt med lov!
 
Ikväll ska jag iväg på konsert med Mathilde på Stålforsskolan, det ska bli kul! Nej, semeltårta och New Girl here I come!
 
 
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: