Wake me up when it's all over

Detta har INTE varit min bästa dag. Efter att jag stressat till bussen och väl kommit fram till skolan så kommer jag på att jag glömt mina nycklar! Jag klarade mig de första två lektionerna och bestämde mig för att åka hem och hämta dem under lunchen. Som tur är (eller kanske inte) var Johanna hemma för att hon är sjuk. När jag kommit tillbaka till skolan känner jag mig inte alls bra, halsen värker mera och jag känner mig hängig och trött. Så efter CAD lektionen bestämmer jag mig för att åka hem.
 
Jag vill inte bli sjuk. Jag har inte tid att bli sjuk , vill inte vara sjuk när SörmlandsGalan är på lördag! Finns ju inget jag direkt kan göra åt det förutom att vila mycket, så det är precis vad jag ska göra! Tänker sova en liten stund för att se om jag orkar göra något vettigt.
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: