Full rulle

God morgon! Det är mycket som händer i mitt liv just nu, men jag vill börja med att säga att mamma fick komma hem från sjukhuset igår!
 
Mycket i mitt liv kretsar runt simhopp och skolan just nu. Efter en helg med bara simhoppsprat blev jag igår uppringd av Eskilstunakuriren som ville göra ett reportage om simhoppet! Men så kom kravet att det ville ha det imorgon, alltså IDAG. Så kl. 10 ska jag vara i simhallen istället för skolan redo med några hoppare för att intervjuas och fotas. Skoj! Om två veckor ska även Sörmlandsidrotten komma och filma oss för vår nominering på Sörmlandsgalan! Det är mycket just nu som sagt! Men det ska bli roligt. Måste bara se till att hinna med skolan också..
 
Nu ska jag äta frukost och åka ner mot badhuset! Ha en bra dag!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: