Hej från Stockholm

Hej! Mitt bloggande den här veckan har inte varit så bra. Jag var sjuk och hemma från skolan i flera dagar och då var det en del att ta kapp igen när jag kom tillbaka. Har haft några stressiga dagar (och det lär bli flera...)
 
Just nu sitter jag i alla fall på ett mitt hotellrum i Stockholm! Eller närmare bestämt Lovik på Lidingö. Här pågår en Nordisk tränarclinic i simhopp som Annika och jag är på, tillsammans med en massa andra! Det är en del blandade nationalliteter och även Ulrika Knape-Lindberg och Anna Lindberg är här! Allt är jätte bra, även fast vissa saker är för svåra för våra hopparen än så länge. Det är kul att lära känna en massa andra simhoppstränare och kunna ka en kontakt med dem i framtiden! Det märks av att simhopps inte är så stort i Sverige då de flesta känner varandra. Idag har vi lyssnat på en massa föreläsningar och snart är det dags för middag!
 
Imorgon håller vi på till eftermiddagen och sen blir det hem till Eskilstuna igen!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: