I nuet

Hejsan! Sitter just nu framför datorn med min favorit mugg (en blå med Ior på som jag köpte i USA på Disney Store) och kollar på Gossip Girl. Har jätte ont i halsen och fruktar för att bli sjuk! Känner bara INTE NU! Skolan är igång på riktigt och jag har inte tid eller råd med att bli sjuk. Menmen, what to do?
 
Tänkte i alla fall berätta om hur det gick på mitt möte med STS i tisdags! Från att ha haft en dålig dag och tvivlat lite gick jag därifrån med en super bra känsla. Intervjun gick jätte bra och inte svår alls, jag fick berätta om mig själv och själva intervjuen var på engelska. De som hade intervjun berättade en massa och vi redde ut den del frågetecken. Det enda jag väntar på nu är mitt antagningsbesked från STS sen är jag på g! Känns konstigt och inte helt sant men fortfarande spännande och roligt.
 
Samtligt som jag är spänd över mitt kanske blivande år på andra sidan Atlanten pratar mina vänner om hur mycket de kommer sakna mig. Det känns konstig att lämna dem för ett år, för att inte tala om min familj. Men just nu vill jag bara leva i nuet och få ett jäkla bra år.
 
/bilden fotade uppe på Twin Peaks i San Francisco/
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: