So I ran I ran out of ground

Hej! Är precis hemkommen från en träningsrunda med pappa, och det gick riktigt bra faktiskt! Blev så himla glad när jag kunde springa lite längre sträckor, något som brukar vara omöjligt på grund av min astma. Något som jag kom på är att jag ska springa Tjejmilen (!!!) tillsammans med min moster nu på lördag! Samstidigt som det kommer bli jobbigt kommer det även bli väldigt, väldigt roligt.
 
Idag var sista dagen av "ledighet". Idag var det utvecklingssamtal på skolan och vi träffades några för att plugga lite tillsammans. Kan dock inte påstå att vi riktigt kom någon vart, i alla fall inte jag... Sen var jag på simhoppsmöte innan det var landträning för den yngre simhoppsgruppen. Nu ska jag slänga i mig något att äta och sedan DUSCHA! Det behövs... Och plugga lite såklart. God natt! :)
 
/önskar jag hade sådana där fina springskor, men bilden är från weheartit/
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: