Söndag den 15

Idag röstade mamma och jag i kyrkovalet. Jag hade egentligen ingen fundering på att rösta då jag inte är aktiv i kyrkan eller så. Men efter att ha hört så mycket om kyrkovalet och SD på nyheterna och på sociala medier bestämde jag mig för att göra det. Jag har aldrig röstat eller något sådant förut, men det känns bra!
 
Annars har jag inte gjort mycket idag, bara vilat då jag blivit ännu sjukare. Igår var vi nämligen hemma hos Anna och firade att hon fyllt år (okej, hon fyllde i somras...). Vi hade jätte kul! Men för mig som även vart i simhallen och jobbat under dagen blev det lite mycket och idag har jag inte varit bra alls. Har rensat skräp och kollat på Gossip Girl. Snart dags att gå till sängs, men först ska jag försöka få lite pluggande gjort!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: