The rain keeps falling

Regn = det sämsta med hösten (ska inte haka upp mig mer på höstens väder)
Hej fredag! Vad glad jag är att det äntligen är helg, denna vecka har känts lång, även fast det hänt många olika roliga saker. I helgen är det simtävling här i stan, hela helgen! Har en massa plugga att göra... Ni ser ju högen på bilden. Mycket som ska göras, och så lite tid (blir väl inte bättre med att jag sitter här och bloggar direkt). Imorgon kväll är det i alla fall pool party för alla simmare som är med och tävlar - inklusive tränare!
 
Fick ett samtal från Annika igår då hon berättade att Sörmlandsradio vill göra en intervju med oss om simhoppet och vår nominering på SörmlandsGalan! Jag blir helt varm i kroppen, det är så kul när vår sport uppmärksammas på detta sätt!
 
Nej, nu ska jag lyssna på Nisses fredag på P3 och ta tag i någon av mina läxor. Hej svej och trevlig fredag på er!
 
It's friday - Rebecca Black
 
 
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: