6 svartvita

Fotat med Sony a58, ej redigerade bilder
Postat av: Paula

Halkade in på din blogg när jag satt och googla på kameran jag har. Såg att du lyckats fota med en Sony a58 i svartvitt, jättefina bilder. var finns inställningen för att fota svartvitt? =)
Lat för att leta mer ;)

Svar: Hejsan! Förlåt för lite sent svar, har bytt blogg så jag kollar inte in här så ofta. Jag byter till svartvitformat på "ratten" till vänster och ställer in den symbolen med målarpenseln, där får du sedan bläddra tills du hittar svartvit - det finns massor av funktioner! Hoppas mitt svar hjälpte :)
Amanda Pettersson

2014-04-23 | 21:48:27
Postat av: Paula

Absolut! Det hjälpte massor :) tack snälla

2014-04-28 | 19:50:57

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: