A picture say more...

... than a thousand words. För några veckor sedan anmälde jag mig till en fototävling här i Eskilstuna, min första fototävling faktiskt! Idag fick jag ett mejl där det stod att jag hade 3 timmar på mig att fota och skicka in 3 olika bilder, en till varje tema, som var: form, väder och selfie! Klockan ett skulle bidragen skickas in och jag fick helt plötsligt väldigt bråttom då jag kollade mejlen väldigt sent... Bilderna kommer hängas upp på Eskilstuna Stadsmuseum och vinnarna bestäms på söndag nästa vecka! Tänkte inte visa mina tävlingsbidrag här på bloggen (än), men jag fick fler bra bilder som jag tänkte dela med mig av här!
 
Körde på svartvitt tema när jag fotade med min underbara nya kamera!
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: