Home is where the heart is

Wow, vilken härlig vecka jag haft i fjällen. Eller ja, närmare bestämt i Ramundberget! Vi har besökt samma skidort fyra gånger nu och jag tröttnar aldrig - det är verkligen bästa skidstället. Vädret under veckan har växlat mellan soligt och blåsigt till molnigt och snöigt. Kanske inte det mest perfekta vädret, men ändå helt okej. Vi åkte en del tillsammans med pappas kompis familj som har två små härliga tjejer! Emellan åken blev det en del varma choklader inne på Rudolf där OS såklart var på tv. Kanske kändes veckan så himla bra eftersom det blev så många lyckade svenska medaljer?
 
Ikväll ska det bli skönt att sova i sin egen säng igen. Men att skolan börjar igen på måndag är jag inte så pepp på. Vi kommer direkt kastas in i några hektiska veckor med redovisningar och prov. Nu är jag allt för trött för att orka skriva något mer, god natt.
 

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: