Skriva skriva skriva

Gör ärligt talat inget annat än att skriva på min svenska redovisning (där av rubriken).  Med Spotify i bakgrunden skriver jag, läser, skriver om och tar bort. Bli aldrig nöjd och har inte skrivit på vissa delar än. Men jag vet att jag kan klara det tills på torsdag och i slut ändan tror jag att jag kommer vara nöjd! Att presentera och prata om en bok där allt i boken faktiskt hänt på riktigt är aldrig rätt, vilka delar ska man välja att prata om? Vilka delar är viktiga och vilka är inte det? Sådana frågor snurrar i huvudet på mig hela tiden.
 
Jag hade endast två lektioner idag. Väldigt skönt må jag säga! En av lektionerna var idrott och vi skulle åka skridskor. Att åka skridskor är verkligen kul tycker jag, men problemet är ju att man får så himla ont i fötterna! Nu har jag proppat i mig lite frukt och ska... ja ni kan ju gissa vad jag ska fortsätta göra! Sen ska jag kolla på dagens avsnitt av Top Model Sverige som jag i år bestämt mig att följa från början.

Vill du kommentera inlägget? Gör der här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: